Hatay Sorunu ve Atatürk
Ali İhsan ÖktenSayı 9 (Temmuz - Ağustos 2012)
Tarih 10 Ocak 1937’dir. Atatürk, hasta, yorgun ve mevsimin kış olmasına karşın, İstanbul’a tekrar gelmiştir. Amacı, Hatay konusu ile ilgili gelişmeleri İstanbul’dan izlemektir. Özel treni ile Haydarpaşa Garı’na giren Atatürk, kendisine sevgi gösterilerinde bulunan İstanbullulara şapkasını çıkarıp selâm vererek karşılık verir ve Dolmabahçe Sarayına gider.…
(36983 kez okundu)
